Friday, April 15, 2011

Hati Saya Ada Awak dan Hargai Lah Orang yang kita Sayang -____-

Kali pertame saya kenal awak time 2 saya da mula suka kat awak tp awak buat2 xnampak..
awak xnampak y saya mula suke dgn awak kali pertama..
awak lh org pertama y rase boleh bahgia kn hidop saya..mula2 saya jumpe awak..
kite satu kelas,satu kolej..saya suke pandang awak dari jauh..kadang2 saya malu sbb saya sorg jep
y perasan kat awak..tp awak xde perasaan ape2 pn kat saya..
hehehe..kelakar nye bila perempuan y suka kat laki..hahahaha..
tp mase 2 saya masih gurlfriend org..jd awak pn buat xlayan jep lh kat saya..
pas 2 kite mula rapat dan rapat..sbb kite kn satu tempat y same dari johor..kite balik same2...
pada suatu ari awak ajak saya pergi berjalan2 bersama teman kolej..saya pn ikot lh awak...saya saje ikot sbb saya boring dok kat ostel 2..jd perjalan ke detinasi berjalan dgn lancar..awk menaiki moto..
saya sgt risau time awk bwk moto..tp awk pn risau kat saya,awk jaga time saya bwk moto..
awk perhati kn saya dari jaoh supaya saya bawa kereta berhati-hati..
saya rase selamat sgt awak jage saya...time kat sane saya rase best sgt...
awak jage saye takot saya diapa-apa kn..time saya bersma awak saya rase bahgia sgt..
pas 2 kite pn mule berkenalan dgn makin rapat...
awak ajak saya keluar makn bersama..hehehe..time 2 saya nk belanje awak tp awak kate xpayah..
hehehe..saya iklas nk belanje awk...tp awk xnk rapat sgt gn saya sbb saya awek org..
lg pn boy saya kawan awk..awak kenal die sgt2..jd awak nk jage hati die..
xberape lame kemudian awak xnk tegur saya langsung dan awk cube jaoh kn diri dri sya..
saya pelik knpe awak xtegur saya..saya mula bertaye pada diri saya..
saya ad buat salah ker gan awak..hurmmmm..menjadi tanda tanye buat saya...
selepas 2 saya msg awak dan telefon awak..saya tye kanpe awak da xtegur saya lg..
saya rasa sedih sgt2 time 2..tp saya x giveup pn..
pada malam 2 awak ckp nk telepon saya..cz awak nk bg thu sesuatu kat saya...
tp awak jgn bg thu kat kwn awak dulu..
cz die tkot kalau die bertepuk sebelah tgn..selepas itu saya pn ckp nk bg thu sesuatu nk ckp kat die..
"saya kate saya suke kat die"die kate balik"die pn suke kat saya juga".
saya terkejut..kerana saya xbertepuk sebelah tgn bersama die...
pas 2 perhubungan berjalan dgn lancar..pada tarikh 27.7 kali pertama awak belanje saya makn..
pada tarikh keramat 7.8 awak mula minta couple gn saya pn terima..sbb saya suke kat awk..
saya terima dgn hati y iklas..saya mula syg sgt2 kat awk..
saya xpenah rase sayang sebelum nie kat org ln..
saya rase awk y paling istimewa dalam hidop saya..saya nak awk sentisa igt kenangan kite bersama..

harap2 PAPA igt sampai bila2 dari mula kite kawan sampai lh sekarang..MAMA xnk kite berjauhan bersama PAPA..I LOVE U SO MUCH PAPA!!!HARAP PA HARGAI MA SAMPAI BILE2 YEK..
MA AD PA SEORG Y BLEY BAHGIA KN MA SELAIN FAMLY MA..
MUAHHHH..=)
-___________________-












Thanks for droping by have a nice day! :)

No comments:

Post a Comment