Wednesday, May 4, 2011

Segmen Mesra Blogger Bersama Pembawa Wacana



Selamat pagi semua n Assalammualaikum kepada  y berbangse islam y membace entry nie.

Hari nie mcm tergerak nk bukak blog..tetibe jep terbukak 1 blog nie..name die zazai xberape nk tahu cz die xterang kn name die kat c 2 just klik link nie..Entrie y die perkate kan ialah "Aku nak jadi kaya" or "Aku nak jadi porpular"..die nie is femes blogger tau..

Dlm entrie die jugak die nak aku pilih antare 'aku nk jadi kaye or aku nk jadi popular'..hihihi..dalam hidop nie semua org nk jadi kaya n popular kn..haha..sape y xnk jadi kaye n popular..aku pn nk semua 2 jgk..hihihi..aduhai tamak betol lh cik zazai nie kn..due due pn nk sekali ish ish..jgn mcm 2 sekali.haha..tak baik tau cik zazai..
Bile aku kaye dapat banyak duit bley pergi shopping and beli banyak barang barang yang aku suke..hohoho..aku nie dah lh kaki shopping mesti lah kena banyak duit..wooo..tapi bile da banyak duit jadi kaye jadi lue diri lah plak..ish..xmau lah mcm 2 kn..

Perkataan popular 2 selalu diperkata kn oleh semua orang kn kn..ramai yang nak jadi popular mcm artis2 y kat dalam tv 2..hihihi..Popular pn aku nk jugak,ish tamak nye..giler ar!hahaha..tapi semua 2 hanya jd anggan anggan bg aku..bley ker aku jadi popular di kalayak ramai..cz aku nie cume orang biase jep..hahaha..tp  xsalah kalau kite nak jadi popular mcm artis2 yang lain 2 woooo..bile berjalan jalan terserempak gan ramai orang mesti ada jep yang nak mengambil gambar gan kite..hihi kan best mcm 2..gembira jep cz ramai orang kenal kite bile terserempak..huhuhuhu terasa macam diri dihargai pon ada jugak..hooo..=)

Tapi ape kan daya aku kena pilih 1 antare 2..jadi difikir fikir kan balik aku mcm nak pilih dua dua sekali..HUHU..tapi tak ape aku rase aku nak jadi popular lah..nti biar lah ramai orang mengenali aku..so terase lah mcm aku dihargai ramai..lagi pon aku mmg nak jd mcm artis artis lain..hooooo....kalau aku pilih nak jadi kaya takot aku nie boros plak n banyak berhutang..ok lah 2 jep yang dapat dicerita panjang lebar..HIHI..salam..")



Thanks for droping by have a nice day! :)

No comments:

Post a Comment